LYXIGA BADRUM

Hade en superhärlig och lugn morgon hemma imorse. Iris agerade mysigt sällskap och la sig under täcket vid mig där jag låg och drog mig till 6.30.

Lyssnade på musik medan jag gjorde i ordning mig och tog sen bilen till jobbet för första gången på länge. Spelade mina pepplåtar i bilen och kände vilken go dag detta är!

jobb.png

Mitt stökiga men glada skrivbord.

Vi har supermycket att göra på jobbet just nu, det är många som vill få sina drömhus uppritade vilket är jätteroligt! Idag har jag ritat ett stort enplanshus innehållande ett lyxigt badrum med dubbla duschar och badkar samt ett rymligt kök med mycket förvaring och en köksö. Stående panel ville de också ha, det är verkligen en trend som är på väg tillbaka. Jag skrev om detta i ett tidigare inlägg.

Kommentera

