MITT EGNA HALSBAND

En härlig dag idag med fullt upp på jobbet. Har bland annat gjort klart ritningarna på ett sommarhus till en familj i Norrland och ritat om ett tvåplanshus i klassisk stil till en familj i Stockholmstrakten.

Vardagslyx just nu är att kunna sitta ute på lunchrasten. Idag satt vi ute hela rasten och även under frukosten. Sommarvärmen är minst sagt efterlängtad!

jag.png

Har haft på mig ett av halsbanden som jag kommer att sälja i sommar (se ovan). Ett kristallhalsband på guldkedja – magiskt fint! Följ vår resa på @rarebirdstory

Nu har jag precis varit ute och sprungit och med den energin som är kvar ska jag planera veckan.

Kommentera

