Sorterar mina drömmar

Godmorgon!

Igår köpte jag mängder med fint till lägenheten. Två köksmattor (kunde inte välja), tre lampor och lite andra småsaker. Köpte också en kjol till mig själv, garderoben första rosa plagg – det ni!

IMG_20170610_150729.png

Jag har för tillfället fastnat i något slags tillstånd mellan superambitioner och passivitet. Det är som att jag känner hur kroppen fylls av så många drömmar och mål samtidigt att jag inte ens kan sortera dem. Extremt frustrerande. Tänkte ta en liten promenad och rensa hjärnan.

Ikväll ska vi på ut på middag med några vänner – woop woop!

Kommentera

