MED MITT GEVÄR

Igår somnade jag som en stock när jag kom hem från en inflyttningsfest i Bua. Ví lekte lekar, sköt med luftgevär och gottade oss i solen.

luftgevar.png

Var tvungen att spexa lite..

Vaknade upp trött imorse men vände det snabbt med en löptur i Majorna. Gud vad jag älskar att bo hr, det är verkligen fantastiskt fint! Hämtade upp en högtalare av några vänner på vägen hem som vi ska låna inför megaloppisen imorgon.

sol.png

Testar den lite på gräsmattan just nu. I det här fina vädret vill man verkligen inte gå in..

Men nu är det dags för frulle, det bästa målet på hela dagen! Jag dör av längtan efter ´min nyttiga chokladglassfrulle och lite kaffe.

Kommentera

