SOM I GREKLAND

Nu var det längesedan jag skrev ett inlägg!

Senast jag skrev satt jag på tåget upp till Stockholm för att gå på Mamma Mia the party, och låt mig bara prata om den showen lite. Det var så en sån sjukt rolig kväll!

Jag gav min mamma en biljett till showen i födelsedagspresent förra året eftersom hon är ABBAs största fan – eller hon var åtminstone det förr. Så jag, mamma och mammas nya gick tillsammans med T och hans familj.

grekland1

grekland2

Miljön inne på Tyrol var så himla fin! Det kändes verkligen som att kliva rätt in i Grekland. Enda sedan jag var liten har jag fascinerats av scenografi. Jag har alltid tyckt om att gå på musikaler och när jag var tonåring såg jag nog extramaterialet till filmer fler gånger än jag såg filmerna, bara för att jag var så intresserad av allt bakom kameran!

 

Kommentera

