PÅ TÅGET TILL STHLM

Att åka tåg är ändå ett fantastiskt sätt att transportera sig! Både jag och T kan sitta med våra datorer och jobbar med våra företag samtidigt som tåget tar oss till Stockholm.

jag4.jpg

Än så länge tänker jag börja smått med mitt nya projekt, ett steg i taget. Det finns så mycket jag skulle vilja göra, drömmarna är så stora att de knappt får plats i mitt huvud och jag vill bara agera NU!

Men fokus är det som gäller så steg 1 är en husvagn, ett sortiment med smycken och ett mål om att sprida glädje. Vad som händer sen får vi se!

Kommentera

