BYNS BISTRO

Jag och T sitter och dricker en onsdagsöl och jobbar lite med våra företagsprojekt på Byns Bistro, Tredje Långgatan. Sån lyx att ha stans bästa bargata precis runt hörnet från vår lägenhet!

bynsbistro1.jpg

Just nu klurar jag lite på hur vi ska lägga upp vår husvagnsturné. Vad ska vi kalla den? Jag drev ju ett företag förut som hette Free Spirit som redan har en instagram med en bas med följare som jag skulle kunna använda, men det hade varit kul att börja om på nytt!

Som sagt så har ju som en dröm om en framtida butik (som jag redan har ett färdigt namn på). Borde jag använda det namnet kanske och smygstarta marknadsföringen redan nu? Eller ska vi döpa det här till något helt annat?

bynsbistro2.jpg

Vad tycker ni?

 

 

 

 

Kommentera

