EN SKÅNEVILLA MED HEMMASPA

Den här jobbveckan har hållit ett helt otroligt tempo! Har jobbar över minst en timme varje dag. Telefonen har ringt non stop känns det som och jag har haft mängder med projekt igång samtidigt. Dessutom har jag hunnit med både ett fysiskt kundbesök och ett skypemöte med kunder. Superkul!

De kunderna jag träffade i måndags ska bygga en 1,5-plans villa i Skåne med utsikt över ängar och hav. Vi ägnade förmiddagen åt att diskutera funktionerna i huset, dvs hur de faktiskt kommer att bo och leva i det.

Cabin interior inspiration. white and wood. wood storage next to fireplace.:

↞↠:

Vi fortsatte med att gå igenom de mer estetiska aspekterna av huset och så avslutade vi allting med att äta lunch ihop innan de satte sig i bilen och åkte hem igen. Det är verkligen häftigt att få vara med och skapa någons drömhus!

lark & linen | interior design blog:

Bilderna ovan är några av de inspirationsbilder jag använt mig av till deras hus.

Husets svåraste men också potentiellt häftigaste rum är badrummet på övre plan. Snedtak längs båda sidoväggarna gör det till en utmaning men en helglasad bastu, en lyxig dusch samt balkong med trappa ner till en badtunna kommer det bli ett unikt hemmaspa!

Kommentera

