Första smyckesleveransen

Vaknade upp idag, fortfarande sjuk. Snörvlig,  varm, orkeslös och hostig,. Jag hatar att vara sjuk, det är så fruktansvärt långtråkigt! Tur att jag inte är det så ofta..

Eftersom utsikten utanför fönstret hintar om ett grådassigt väder med frånvarande sol så får jag väl skapa sol  i min lägenhet! Glad musik, spela gitarr, laga massor med nya roliga recept – en sån dag!

halsband.jpg

halsband3.jpg

Förresten, nu börjar mina första leveranser av smycken hitta hit. (Dvs de smyckena som jag sälja i husvagnen) Hur magiskt är inte det här halsbandet?!

 

Kommentera

