VÅRT HEMLIGA PROJEKT

Jag har länge haft en dröm om en rullande butik. En färgglad butik att rulla in med på somriga kullerstensgator och gräsplättar i Sveriges småstäder. Jag har sätt framför mig hur jag sträcker ut mina brunbrända armbandsfyllda armar från bussens utfällda sidolucka och sträcker över ett halsband till en lycklig kund.

I drömmen plockar vi fram klädställningar, en trasmatta och några pallar och skapar en inspirerande oas för alla som vill komma förbi och snacka. Och kanske köpa någonting. Vi hör musiken från festivalscenen längre bort och en livsglad tjej kommer förbi och frågar om jag säljer hatten jag har på mig. Det är sommar, och glädje i luften. Det är en fantastisk dröm!

Och nu har vi tagit första steget dit…

ida-ny

husvagn ren.jpg

…Vi har köpt en husvagn!

Vårens projekt blir att renovera och pimpa vår fina vagn så att den blir redo för Sveriges gator.
Har ni något önskemål/tips på vart vi bör åka?

Kommentera

