WORKING DAYS

Idag har varit en fantastiskt härlig dag! Vaknade imorse med en gosig liten katt intill mig som följde mina steg tills jag gick ut genom ytterdörren. Djur gör en lycklig!

Planlösningar till nya hus är det jag jobbat med idag. Jag har ritat förslag till kunder som är sugna på att köpa hus, för att ta fram en planlösning som passar deras familj och personliga stil. Himla kul!

img_9889-copy

Nu ska jag fortsätta städa och julpynta här hemma, snart är det tredje advent!

Kommentera

