ASIA SPA

Helgen i Varberg har varit super! Jag och några kollegor åkte ner från jobbet i fredags för att äta lunch med andra kollegor på Asia Spa. Där nere träffade vi också nästan alla hussäljare för vårt företag. Så himla trevligt! Och framförallt jättenyttigt för att få ett ansikte på dem jag samtalar med i telefon varje dag.

Efter lunchen fick vi nycklarna till våra rum och sen stod föreläsningar på schemat. Asia Spa är verkligen ett superfint hotell med vackra hotellrum och häftig spaavdelning! Vi hann faktiskt med att spaa lite innan middagen, vilket var jätteskönt.

hotell1

hotell2

Hur fint?

Helgen i Varberg avslutades som sagt med en stor koncernfest på lördagens. Den festen var en av de trevligaste tillställningarna jag någonsin varit på!

Värdefullt jobb, många trevliga människor och en fantastisk fest – så vill jag sammanfatta min helg!

Kommentera

