MINA 50 MÅL

win_20160924_14_42_41_pro-4

Minus 2 på termometern idag. Snöblandat regn och iskall vind. Nu börjar vintern! Jag var ute en snabbis för att köpa sushi till mig och mamma, men de öppnade inte förrän 13 så jag kämpade mig igenom vinden till Hemköp istället. Ost, kex och ölkorv fick det bli. Mums!

Favoritstunden var ändå imorse när T hade åkt till jobbet och vår lilla misse hoppade upp till mig och vi somnade om tillsammans. Det är galet hur mycket glädje en liten katt kan ge en!

Sätt upp 50 mål
Ett litet tips från mig till er är att skriva en lista på de mål ni har i livet. Jag har påbörjat en lista med 50 av de mål jag vill uppnå i livet. Att se dem framför sig tror jag är superviktigt för att påminna sig själv om dem, det gör det lättare att uppnå dem. Sen är det absolut inte tillåtet att börja ångesta över allt man vill hinna uppnå, listan ska ge dig inspiration till och glädje i tanken om hur mycket fantastiska saker du kommer uppnå i ditt liv! Inga mål är för stora!

Det var allt från mig, god natt!

 

Kommentera

