Ni kan aldrig gissa vad vi köpt!

Idag vaknade jag upp tung i huvudet av min förkylning. Halsen värkte och jag kände att jag kommer inte upp ur sängen idag. Vi har mycket att göra på kontoret så jag har jobbat över både måndag och tisdag, vilket nog inte varit så bra för min förkylning. Stannade hemma idag, tog det lugnt och fixade lite i lägenheten. Till lunch blev det sushi. Mums!

WIN_20161102_13_32_20_Pro.jpg

… Och nu till the big news! När T kom hem så bestämde vi oss för att besöka… ett par kattungar!
Vi satte oss i bilen och körde iväg i höstkvällen för att titta på dem, och kom hem med en ny familjemedlem! Världens sötaste lilla tjej! Hälften bondkatt, hälften norsk skogskatt. Ett mjukt och fluffigt litet mirakel med tätt sittande ögon och stora pupiller.

missen2
Så himla liten men kan redan cykla.

Än så länge har hon inget namn. Har ni något förslag?

Kommentera

