Supermåndag!

 

Klockan 05.40 skyndade jag ut i augustimorgonen för att hinna med spårvagnen till centralstationen. Väderprognosen hade lovat en solig dag men morgondiset gjorde mig skeptisk. Jag köpte en kaffe och satte mig på tåget.

Arbetsdagen  gick fort och det var så himla kul att träffa alla som kommit tillbaks från sin semester! Solen trålade utanför fönstret och jag lyxade till det med sushi till lunch. Fick skjuts hem till stan och en trevlig pratstund på vägen hem.

– det är de små sakerna som förgyller.

win_20160815_18_59_32_pro

Full av energi har jag nu precis kommit hem från en solig löprunda till Slottskogen. På vägen hem fick jag feeling och stannade på en gräsmatta för att hjula lite. En kille med hörlurar stannade och log åt mig. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen slänga ihop en grym middag. Måndagar kan allt vara fantastiska!

Kommentera

