NYA SKOR

Jag har gått på min första riktiga semester från mitt första riktiga jobb. Det känns ganska skönt att tänka så. Hittills i livet här jag bara haft tillfälliga jobb, dock några väldigt roliga, men ändå tillfälliga. Och då har jag jobbar under somrarna, dag som kväll och även som natt. Nu har jag istället kommit hem från ett halvår i Australien och börjat jobba med att rita hus, precis som jag velat göra. Så nu är jag en husdesigner på semester. Vad härligt!

Nya skor har jag köpt också. Ett par chockrosa för att varför inte liksom? Dessa kommer det springas mycket i i sommar förutspår jag. Traskar runt i dem här här hemma ikväll och känner mig allmänt nöjd med livet. Dricker lite Ernst också. Allt känns ganska underbart.

shoes.jpg

Kommentera

