LIVET LEKER

Fredaaaaag!

Idag kände jag mig extremt sällskapssjuk och social när jag slutade jobbet. Ännu en jobbvecka har passerat och nu bjuder helgen på helt fria timmar. Jag parkerade bilen hemma och öppnade dörren till en tom lägenhet. T är i Stockholm och kommer inte hem fören imorgon kväll.

Ett snabbt träningspass senare stod jag i hallen för att åka hem till en vän och se hennes nya lägenhet. Tog bilen och köpte sushi på vägen. Hittade ett superbra sushiställe på Kortedala torg med stora sushibitar och bra pris! Killen i kassan var så trevlig att jag köpte en cola också. Jag som aldrig dricker läsk..

 

sushilove

Det är verkligen sån lyx att ha bil och kunna ta sig vart man vill, när man vill! Att dessutom kunna unna sig en sushi på vägen hem till en vän och bara hänga där i soffan med hennes vänner en fredag och prata jobb. Ingen fest. Då känner man sig vuxen haha. Vad hände liksom? haha..

Imorgon blir det 25+24 års kalas!

Kommentera

