HÄRLIGA HELGER

Ännu en grym helg har passerat!

I fredags gjorde vi hamburgare hemma hos Sofia tillsammans med lite vänner. En fredag behöver verkligen inte vara mer komplicerad än god mat, ett glas vin och ett härligt sällskap runt ett alldeles för litet bord.

Lördagen (igår) började med att jag och T gjorde klart designen för ett programblad som han ska använda i jobbet. Det är mysigt att sitta och fixa saker tillsammans på lördagsmorgnar. jag skulle vilja säga att jag och T faktiskt är väldigt bra på att hitta på sånna där små saker som förgyller vardagen!

När programbladet var klart satte vi oss i bilen och åkte ut till mammas landställe för lite lunch och ett sent födelsedagsfirande av min låtsassyster. Det är verkligen en omställning att komma dit ut på landet! När man kliver in i bilen är man alldeles intill Oscarsleden där dundrande lastbilar passerar och när man kliver ur bilen är det alldeles tyst och det luktar det gödsel haha. Jag gillar det!

Imorgon ska jag och en vän till mig åka och kolla på en festlokal där vi planerar att ha vår 25årsfest!

grillat.jpg

kor.jpgKlassiska bilder från landet (på sommarn). Hur härligt?

Kommentera

