TILL HÄLFTEN BEDÖVAD

Ikväll var jag hos min tandläkare i Vasa. Tycker det är ett superbra ställe med trevlig personal och lyxiga lokaler! Har gått hos dem sen jag fick tandställning så de känner mig och jag känner dem.

För någon vecka sedan upptäckte jag en svart prick i en bakre tand. Jag vet att att de plastade in mina bakre tänder när jag var liten eftersom mina tuggytor är så djupa. Och nu då, till följd av det så har plasten släppt och det har blivit ett litet hål. Så jäkla segt eftersom det här är första året jag ska börja betala! Den där gamla plasten kunde väl lossnat förra året istället så jag hade hunnit laga det gratis haha..

Det gick i alla fall superbra och gjorde inte ont alls! Men nu är jag bedövad i halva munnen, läppen, tungan och käken. Känns helskumt!

IMG_8683 SMILE5

Nu kommer min mor snart hem till mig och jag tänkte laga lasagne. En udda med köttfärs, spenat och pumpakärnor!

Kommentera

