LE PETIT CAFÉ

Hej allesammans!

När jag vaknade imorse var huvudvärken ett faktum. Jag och T grillade med några vänner igår, uppe vid Masthuggskyrkan. En härlig plats med fantastiskt fin utsikt över Göteborg! När solen sjönk och kvällskylan smög sig på huttrade vi iväg till Järntorgets Brygghus istället och drack lite öl. Trots att det inte dracks så mycket alls vaknade jag upp med huvudvärk, man börjar väl bli gammal haha…

Solen lyste starkt utanför fönstret och vi gav oss ut i vårsolen för att äta frukost på Le Petit Café i Haga, bästa frukostbuffén!

haga3hagabilder2.png

Vårsolen är min bästa vän! Det blev en falafel till lunch från en av foodtrucksen på Kanaltorget och jag köpte ett par nya schyssta byxor. Ikväll ska vi iväg till några kompisar på Hisingen!

Kommentera

