Pink hair don’t care

1 Maj idag! Min valborg var väldigt städad och trevlig men det blev ändå ett och annat vinglas. Jag vaknade upp i ett oförskämt piggt tillstånd och ställde mig i köket för att ta hand om all disk från gårdagskvällen. Det är så härligt att slå upp ögonen i med ett soligt Göteborg utanför fönstret och med vetskapen om att söndagen kan jag forma precis som jag vill.

Det har varit en väldigt lugn dag faktiskt. Inte ens ett besök på gymmet har blivit av (men dagen är inte slut än). Gick på stan lite med T och köpte en väska (se förra inlägget) samt en ny rosa hårskugga. Jag hade en sådan förra året och den var jättekul att leka lite med!

IMG_8072 s.jpgIMG_8245 copy - Kopia O

Kommentera

