Första veckan på det nya jobbet

En hel vecka har redan passerat på mitt nya jobb! Tiden har verkligen flugit förbi och jag som förväntade mig en svimfärdig längtan till sängen i helgen känner istället att jag sprudlar av energi!

Det är fantastiskt härligt att komma upp på morgonen! Det finns en tjusning i att stänga igen ytterdörren och skynda på stegen genom vårkyliga morgnarna för att sätta sig i bilen och värma sig. Och sedan huttra över att bilen är kallare än jag tills stolsvärmen dragit igång. Att köra till jobbet med go musik och positiva radiopratare är verkligen en perfekt start på dagen!

Har varit på jobbet runt 7-7.30 varje dag och jag som är morgonpigg trivs som sagt superbra med det! Dessutom får jag mer tid efter jobbet till att göra andra saker.

peace

 

 

Kommentera

