Att vända en dag

Hej!

Var ovanligt trött imorse så jag låg kvar och drog mig i sängen till strax efter åtta. Insåg att jag bara har en enda sak planerad idag och suckade för mig själv. Men så vände jag på mig och såg solen få vattenytan att glittra utanför fönstret. Att vakna upp bland mjuka täcken och se vårsolen lysa in genom fönstret är ju faktiskt grymt härligt!

Plockade lite här hemma och insåg hur fint vi fått det i lägenheten nu. Tog några kort på hur klädkammaren blivit efter att vi fixat i ordning den. Det blev verkligen sjukt stor skillnad! Ska ladda upp både före- och efterbilderna på bloggen så ni kan få se.IMG_8678.JPG

Nu ska jag laga lunch och sen sticka ut och ta en kaffe någonstans och jobba lite med mitt hemliga projekt. Har några timmar att arbeta på innan bonussyster kommer hit och ska baka nyttiga kokosbollar med mig och T!

Det är en bra torsdag helt enkelt.

Kommentera

