DIY PARTY DECOR

Pinterest är verkligen en guldgruva med inspiration! Jag tror faktiskt inte att det går en dag utan att jag bläddrar runt bland bilder i appen. Idag har jag kollat på tips för festdekorationer inför en idé som jag håller hemlig lite till.

Det finns supermånga kreativa själar därute som lägger upp grymma pysseltips till temafester och bröllop. Jag sitter här i vår nysnickrade soffa och sparar de bästa bilderna jag hittar i mappar på min pinterest. Perfekt kvällssyssla en lugn söndag när solen nästan gått ner och den där vårkylan smyger sig på utomhus. Här är ett smakprov på grymma tips som jag hittade:

Det behöver varken vara svårt eller dyrt att pyssla ihop härliga dekorationer! Klicka på respektive bild ovan så får du upp beskrivningar/fler bilder på pysslet. Vill man inte lägga varken tid eller pengar på dekoration kan man ju alltid köra på temafest och låta gästerna stå i fokus istället!

Kommentera

