Vita rosor

Igårkväll firade vi att jag fått jobb med grym middag och skumpa här hemma.  Käkade i den nya hörnan som vi byggt och jag är verkligen supernöjd med den! Med lite tända ljus på bordet så förvandlas chillbänken till en perfekt middagshörna.

Det enda som fattas är lite färg och feeling. Hörnan är väldigt vit och minimalistisk och vi vill ha den mer färgsprakande. Eftersom vi båda var lediga nu under förmiddagen så gav vi oss på kudd- och filtjakt. Hittade dock ingenting..

roses2.jpg

Här om dagen fick jag vita rosor av T. De har stått sig ganska så bra men nu börjar de bli trötta. Jag vet inte riktigt varför, men jag tycker att det känns så tråkigt att slänga blommor efter bara några dagar. Dessa var så fina med så vi tänker att vi skulle torka dem. Och varför inte hänga upp dem på väggen?

Kommentera

