Rainy days

Halloj!

Hur mås det idag? Själv mår jag helt okej, bättre än igår. Imorse stack jag iväg till gymmet efter frukost och körde ett rygg/magpass. Så himla skönt att få svettas lite på morgonen och känna energin flöda i kroppen. Finns nog inte bättre sätt att börja dagen på!

Har insett att jag verkligen bör utöka min träningsgarderob med lite allt möjligt. Framförallt ett par skor, eftersom jag glömde mina träningsskor i Australien. Jag tror att jag vill ha ett par schyssta Nike, men vart hittar man snygga Nikeskor till hyfsade priser?

De senaste dagarna har varit regniga. Saknar vädret i Australien ganska så mycket när jag tittar ut genom fönstret och ser Göteborg gråmulna himmel.. Men jag slänger på mig en magtröja och låtsas att det är vår. Fake it til’ you make it!

jagjagjag.jpgTopp från Gina Tricot

Nu tänkte jag slå på lite peppande musik och göra en arkitekturvisualisering i Photoshop. Ska även se om jag kan boka en bio ikväll för mig och T.

Kommentera

