Favoritminnen

Som jag tidigare nämnt så åkte jag till Australien i augusti förra året och reste runt under ett halvår. Jag reste från norr till söder längs östkusten och jobbade som servitris både i Noosa och i Sydney. Under resan fota jag huuuur mycket som helst, speciellt efter att min pojkvän kom ner och reste med mig. Jag har dock dragit mig så länge för att kolla igenom alla bilder. Egentligen vet jag att det kommer vara hur kul som helst, men det kommer också ta så himla lång tid, för det är stört många foton.

bw

surf.png

Ett av mina favoritminnen var när jag och min pojkvän åkte på surfcamp. Vi bodde i vår bil på ett campingområde med andra surfare där vi åt tillsammans, hade surflektioner ihop och satt runt lägereld på kvällen. Att surfa är verkligen så jäkla kul och ett absolut måste att göra i Australien!

Jag tänkte att jag skulle göra ett inlägg med favoritminnen från Australienresan och bildbomba med härliga foton från resan.

 

 

Kommentera

