RUGS

Just nu letar jag efter den perfekta mattan till vårt vardagsrum. Vi hade en superfin ljus gråmelerad matta där förut som vi valt att ha under sängen istället, vilket gör att  vardagsrummet nu känns lite kalt.

När jag söker inspiration till inredning går jag nästan alltid in på Pinterest. Där finns ju verkligen allt och det är lätt att hitta stilar som man tycker om. I detta fallet är det ju en matta vi söker, som gärna ska gå att få tag på, så därför har jag bläddrat bland bilderna på Ellos, Ikea, Mio och Artilleriet.

Jag kan inte riktigt bestämma mig för om vi ska köra en stilren och neutral stil eller maxa med en färgglad matta i orientalisk stil. Det lutar nog åt en enklare matta eftersom det är lättare att matcha en sådan med roliga kuddar och sådär. Just nu är jag lite inne på mattan Joanna från Ellos.se

ellos

Kommentera

